Sistemul electronic de rulaj al documentelor integrat în platforma Lardi-trans vă permite să înlocuiți rulajul documentelor de hârtie cu altele electronice mai convenabile
Optimizați-vă afacerea folosind Sistemul electronic de rulaj al documentelor de la Lardi-trans
Creșteți eficiența și accelerați interacțiunile cu partenerii
Semnare instantă și schimb de documente cu colegii și alte părți contractante
*Doar pentru Ucraina
Platforma Lardi-trans oferă stocare securizată pentru un număr nelimitat de documente
Acces la documente 24/7 de oriunde din lume unde există o conexiune la Internet
Nu este nevoie să folosiți hârtie și materiale consumabile, ceea ce ajută la protecția mediului înconjurător
Căutarea, expedierea și semnarea documentelor are loc instant
Nu este nevoie să cheltuiți bani pentru întreținerea arhivei, tipărirea documentelor și trimiterea acestora
Facturi de încărcături și transport
Contracte-cereri
Actul lucrărilor efectuate
Facturi
ТТН/CMR
Orice alt document/fișier